انتخاب اسم ني ني ☺

موافق ها لايك كنن

1394/9/29 19:51
نویسنده : گٌلٌـبٌرٌُگٌ
133 بازدید
اشتراک گذاری

مي دونم شما هم ديگه از دست پيام هاي تكراري تبليغاتيي كه واستون مياد كلافه شديد

اگر كسي با كار من ( ) موافقه لايك كنه تا بهم بگه تا اقدام به اين كار ها كنيم

كسي اگر موافق نيست لطفا به من چيزي نگه جون من هيچكارم

این نظرات تنها پس از تائید شما در وبلاگ نمایش داده می شوند



.: نظر مورد نظر با موفقیت ویرایش شد :.

 

اسم دخترنسبت به رنگ پوستش | سحر خانم 15:38 29 آذر 1394
 
سلام خيلي بچه ي نازي داريدخدا حفظش کنه و زير سايه ي پدر و مادر نازنينش بزرگ شه
خوشحال ميشم پيش ما هم بيايد

مي خوام يك چيز خيلي مهم رو به ارزتون برسونم.هر روز يك عضو جديد يه پيام تكراري براي تمام وبلاگ ها مي فرسته اونم واسه تبليغ.لطفا ديگه به وبلاگ هاي من چنين پيام هاي نديد
WebSite : http://www.top700.com/
[ نظر تایید نشده ] [ تایید ] [ حذف ] [ ویرایش نظر یا پاسخ به آن ] [ آی پی : 46.224.245.74 ]
     
 
صفحه قبل 1 صفحه بعد
 

مخصوص مخالفان
 
لطفا كساني كه موافق نيستن به من چيزي نگن
 
شما دوست داريد به شما پيام تبليغاتي داده بشه چه ربطي به من داره؟
 
لطفا مزاحم نشويد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)